Η Rihanna είναι το κεντρικό πρόσωπο στο νέο τεύχος του Harper’s Bazaar’s και μιλά στο περιοδικό για την επέκταση της αυτοκρατορίας της Fenty στον τομέα των προϊόντων περιποίησης δέρματος.

«Πάντα έβλεπα το brand Fenty ως κάτι παραπάνω από μακιγιάζ και ήξερα από την αρχή ότι ήθελα να κάνω προϊόντα περιποίησης του δέρματος», λέει στην ηθοποιό και παρουσιάστρια Tracee Ellis Ross για την ανάπτυξη της σειράς «Fenty Skin».«Έπρεπε να γίνει σωστά. Πρέπει να ζήσεις με τις φόρμουλες για λίγο και να τις δοκιμάσεις με διαφορετικούς τρόπους. Είναι πολύ διαφορετικό από το μακιγιάζ με αυτή την έννοια. Χρειάζεται πολύς χρόνος», λέει χαρακτηριστικά.Μετά από δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά επιλεγμένη σειρά προϊόντων δύο-σε-ένα: Αφαίρεση μακιγιάζ / καθαριστικό προσώπου, ορός / toner και ενυδατική κρέμα με SPF.Σε άλλο σημείο της μίνι συνέντευξης που έδωσε στο Harper’s Bazaar’s, η Rihanna παραδέχτηκε ότι η μητέρα της ήταν ο άνθρωπος που της ενστάλαξε στην ψυχή την αγάπη για τον εαυτό της καθώς μεγάλωνε στα Μπαρμπάντος, μια αγάπη που αποτέλεσε αφορμή για τη δημιουργία της Fenty.«Ήξερε τα πάντα για τα αρώματα, την περιποίηση του δέρματος και το μακιγιάζ. Δεν με άφησε ποτέ να φοράω μακιγιάζ, αλλά ήμουν κρυφά γοητευμένη. Έτσι, όταν έφυγε από το σπίτι, θα έπαιζα με τα δικά της προϊόντα ομορφιάς», εξηγεί η τραγουδίστρια.Με αφορμή τη συζήτησή τους, η Tracee Ellis Ross σχολιάζει για το έργο της Rihanna: «Η αμετανόητη αποφασιστικότητά της να κάνει την ομορφιά μια βιομηχανία χωρίς αποκλεισμούς – και η επιμονή της ότι η ομορφιά μπορεί να είναι δημοκρατική – άλλαξε το παιχνίδι», λέει.«Φαίνεται να αντλεί έμπνευση από έναν κόσμο όπου δεν υπάρχουν όρια, καλώντας όλους μας να κάνουμε το ίδιο», προσθέτει.Τη φωτογράφηση της Rihanna στο Harper’s Bazaar’s συνοδεύει ένα video στο οποίο η 32χρονη τραγουδίστρια αποκαλύπτει τη ρουτίνα που ακολουθεί για την περιποίηση του δέρματός της κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί, χρησιμοποιώντας φυσικά τα προϊόντα της Fenty.

[youtube url=”https://youtu.be/V2OgfwMclLw”]

Leave a Comment