«Η Επανάσταση της Rihanna-Γιατί είναι το icon που χρειαζόμαστε τώρα». Κάτω από αυτό τον τίτλο η Ριάνα ποζάρει για το εξώφυλλο του επερχόμενου τεύχους του αμερικάνικου Harper’s Bazaar.
Η 32χρονη σταρ της μουσικής βιομηχανίας φωτογραφίζεται με δημιουργίες Chanel, Dior, Miu Miu και φυσικά των δικών της εταιριών Fenty και Savage Χ Fenty, ενώ σύμφωνα με το concept κάνει τις δουλειές του σπιτιού, σε μία πιο ανατρεπτική εκδοχή: βγάζει τα σκουπίδια, φορώντας μόνο το καλσόν, τα φούξια ψηλοτάκουνα και το σέξι εσώρουχό της, ανοίγει το ψυγείο με την πιο προκλητική εκδοχή της, φορώντας ένα παλτό Max Mara και αλλάζει τη λάμπα στο ταβάνι, έχοντας… ξεχάσει κάπου τη φούστα της.Πάντως, το T-shirt που επιλέγει στέλνει δυνατά το αντιρατσιστικό μήνυμα End Racism, εκμεταλλευόμενη την ευκαιρία για ενώσει τη φωνή της με το κίνημα Black Lives Matter. Η φωτογράφηση έγινε από τον φακό του Gary Sorrenti.