Η εκπομπή μαγειρικής «Selena + Chef» της Selena Gomez πήρε το πράσινο φως για να συνεχιστεί για τρίτη σεζόν στο HBO Max.
Η αστέρας της pop γιόρτασε την ανανέωση της εκπομπής της δημιουργώντας μια διαφήμιση – παρωδία για το μαγείρεμα στα μικροκύματα.«Έχετε κουραστεί από αυτόν τον μονότονο ήχο των μικροκυμάτων;», αναφέρει μια φωνή στο βίντεο για τους βαρετούς ήχους ειδοποίησης των φούρνων μικροκυμάτων και αναρωτιέται γιατί η μαγειρική δεν είναι πιο διασκεδαστική.Ευτυχώς, η μαγειρική μπορεί να γίνει διασκεδαστική χάρη σε ένα νέο προϊόν, το «GOMEZ-crowave» της Selena Gomez.Αντί για τους κλασικούς ήχους ειδοποίησης, ο φούρνος σας μπορεί να ηχεί με τα αγαπημένα σας τραγούδια από την pop star.
Ενδιάμεσα παρακολουθούμε πλάνα από τις δύο πρώτες σεζόν της εκπομπής.
Στην τρίτη σεζόν του «Selena + Chef», η οποία αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στο HBO Max αργότερα φέτος, η Selena Gomez θα συνεχίσει τις μαγειρικές περιπέτειες στο σπίτι έχοντας στο πλευρό της μια ανανεωμένη ομάδα διάσημων σεφ, που θα τη βοηθήσουν απομακρυσμένα να ετοιμάσει τα πιο νόστιμα πιάτα.
Στα προηγούμενα επεισόδια η Selena Gomez ανέπτυξε τις δεξιότητές της στη μαγειρική δουλεύοντας με καταξιωμένους σεφ όπως οι Angelo Sosa, Antonia Lofaso, Candice Kumai, Daniel Holzman, Jon & Vinny, Ludo Lefebvre, Nancy Silverton, Nyesha Arrington, Roy Choi και Tanya Holland, ανάμεσα σε πολλούς άλλους.
Όπως και στην δύο πρώτες σεζόν, κάθε επεισόδιο θα στηρίζει μία διαφορετική φιλανθρωπική οργάνωση, επιλογής των καλεσμένων σεφ.
Μέχρι σήμερα η εκπομπή έχει συγκεντρώσει 360.000 δολάρια για 23 μη κερδοσκοπικές οργανώσεις.
[youtube url=”https://youtu.be/zgGdss2AVE4″]
Πηγή: www.hit-channel.com