Παραδομένος στα κυκλαδίτικα χρώματα, αναδεικνύει με φανερό ενθουσιασμό την Ελλάδα ως δημοφιλή πόλο έλξης για τους τουρίστες, στους 180 εκατομμύρια ακολούθους του, στο Instagram.
Συμφωνα με ειδικούς στο Digital Marketing σε αναρτήσεις αξίας 10 εκατομμυρίων ευρώ προχώρησε ο 27χρονος δημοφιλής Καναδός τραγουδιστής και στιχουργός Τζάστιν Μπίμπερ, ο οποίος μαζί με τη σύζυγό του, Χέιλι, ταξιδεψαν με θαλαμηγό 55 μέτρων, με κόστος ενοικίασης 250.000 ευρώ την εβδομάδα, από τη Σαντορίνη, στη Μήλο, μετα στην Πάρο και στη Μύκονο.
Συμφωνα με ειδικούς στο Digital Marketing σε αναρτήσεις αξίας 10 εκατομμυρίων ευρώ προχώρησε ο 27χρονος δημοφιλής Καναδός τραγουδιστής και στιχουργός Τζάστιν Μπίμπερ, ο οποίος μαζί με τη σύζυγό του, Χέιλι, ταξιδεψαν με θαλαμηγό 55 μέτρων, με κόστος ενοικίασης 250.000 ευρώ την εβδομάδα, από τη Σαντορίνη, στη Μήλο, μετα στην Πάρο και στη Μύκονο.
Σε μια περίοδο που η χώρα μας στηρίζεται στη γνωστή βαριά βιομηχανία, τον τουρισμό, για να ανακτήσει το χαμένο έδαφος που δημιούργησε το πολύμηνο lockdown, η προώθηση των ελληνικών νησιών από έναν καλλιτέχνη με εκατομμύρια ακολούθους στα κοινωνικά δίκτυα, ειναι λογικο να απασχολεί καθημερινά τα μέσα ενημέρωσης.
Με αφορμή τις αναρτήσεις του Τζάστιν Μπίμπερ, που μέσα σε λίγα λεπτά αποκτούν χιλιάδες like, ειδικοί στο digital marketing εκτιμούν την αξία των δημοσιεύσεων του δημοφιλούς καλλιτέχνη.
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Citrine Information Technology, Διαμαντή Κιτρίδη, η συνολική αξία των αναρτήσεων του τραγουδιστή, που μέσα από το Instagram δείχνει να διασκεδάζει τη ζωή στα ελληνικά νησιά, φτάνουν στο ποσό των 10 εκατ. ευρώ, με την αξία του κάθε δημοσιεύματος να ανέρχεται στα 780.000 ευρώ.
«Αν σκεφτούμε ότι κατά τη διάρκεια της παραμονής του έως και σήμερα έχει κάνει 12 δημοσιεύσεις στον λογαριασμό του, εκτοξεύει το συνολικό κόστος γύρω στα 10 εκατομμύρια ευρώ που θα είχε μια τέτοια ενδεχόμενη πληρωμένη καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό για να φτάσει το συγκεκριμένο αριθμό των likes», εξηγεί στο protothema.gr ο κ. Κιτρίδης.
«Στη βιομηχανία του Marketing και του θεάματος υπήρχαν πάντα οι αποκαλούμενοι ambassadors, influencers και οι celebrities», προσθετει αναφερόμενος στην επιρροή του Μπίμπερ στο παγκόσμιο κοινό.
Εστιάζει, την ίδια στιγμή, στη δύναμη του Instagram, ως μέσου προώθησης: «Η δύναμη επιρροής τους στα πρόσωπα που τους ακολουθούσαν και τους θαύμαζαν ήταν πάντα ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας ακόμα και πριν την εποχή των Social Media. Όπως πολύ καλά όλοι γνωρίζουμε, όλο αυτό γιγαντώθηκε μέσα από τα Social Media και το Digital Marketing με αποκορύφωση το Instagram, το λεγόμενο Influence Marketing και τον χαρακτηρισμό τους πλέον ως ‘Influencers’. Αυτό συμβαίνει γιατί η δυναμή ενός τέτοιου ατόμου μέσα στο Social Media του έχει πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα σε εκθετικό βαθμό».
«Χαρακτηριστικό παράδειγμα των τελευταίων ημερών είναι οι δημοσιεύσεις που πραγματοποιήθηκαν στον προσωπικό λογαριασμό του διάσημου τραγουδιστή Τζάστιν Μπίμπερ από τις διακοπές του στα Ελληνικά νησιά. Τα δημοσιεύματα αυτά λόγω του μεγάλου αριθμού των ακολούθων του έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο θετικό αντίκτυπο στην προβολή της Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό», τονιζει ο κ. Κιτρίδης.
Υπολογίζει ότι τα δημοσιεύματα του τραγουδιστή είχαν απήχηση σε περίπου δύο εκατομμύρια χρήστες γεγονός το οποίο ισοδυναμεί με πληρωμένη διαφήμιση αξίας τουλάχιστον 780.000 ευρώ ανά αναρτηση.
«Αν σκεφτούμε ότι κατά τη διάρκεια της παραμονής του έως και σήμερα έχει κάνει 12 δημοσιεύσεις εκτοξεύει το συνολικό κόστος στα 10 εκατ ευρω που θα είχε μια τέτοια καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό», συμπληρώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Citrine Information Technology εξηγώντας το θετικό αποτύπωμα του φαινομένου Μπίμπερ στην Ελλάδα.