Η Adele μιλά επιτέλους για μία από τις πιο δύσκολες περιόδους της καριέρας της.

Σε συνέντευξή της στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού «ELLE», η Adele αναφέρει ότι το πρωί της 20ης Ιανουαρίου ήταν η «χειρότερη στιγμή της καριέρας της, μακράν» και θυμάται το δακρύβρεχτο βίντεο που ανέβασε στο Instagram εκείνη την ημέρα, ενημερώνοντας τους θαυμαστές της ότι αναβάλλει τις εμφανίσεις της στο Colosseum at Caesars Palace του Λας Βέγκας.
Εκείνη την περίοδο, οι πληροφορίες σχετικά με τα αίτια της αναβολής των εμφανίσεών μόλις μία ημέρα πριν από την έναρξη τους, ήταν ελάχιστες.
Και στους πέντε μήνες που μεσολάβησαν από τότε, η Adele δεν έχει μιλήσει εκτενώς για την απόφασή της, αλλά διαβεβαιώνει τους θαυμαστές της ότι ήταν «με διαφορά» η χειρότερη στιγμή της καριέρας της.
«Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη με αυτές τις συναυλίες. Ήταν καταστροφικό», είπε και αποκάλυψε ότι έμεινε ξύπνια για περισσότερες από 30 ώρες πριν πάρει την απόφαση, «βασανίζοντας τον εαυτό της» για μία επιλογή που υπήρχε στο τραπέζι για μία εβδομάδα.
Αν και το κύμα της μετάλλαξης Όμικρον του COVID-19 που μαινόταν τότε είχε συρρικνώσει την ομάδα της, είχαν πετύχει περισσότερα με λιγότερα πριν.
Αλλά από τη στιγμή που είχαν προηγηθεί πρόβες πολλών μηνών, έμπαινε σε κίνδυνο το εισόδημα των μουσικών της και είχαν επενδυθεί πακτωλοί χρημάτων στην παράσταση, καθώς και λόγω των χιλιάδων θεατών που είχαν κάνει λεπτομερή σχέδια για να την ακολουθήσουν στο Λας Βέγκας, η Adele ήταν «τρομοκρατημένη» με τη σκέψη να τους απογοητεύσει.«Απλώς δεν υπήρχε ψυχή», σημείωσε για την παραγωγή των παραστάσεων «Weekends With Adele», που αρχικά ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν στις 21 Ιανουαρίου. Τότε η Adele απέδωσε την ακύρωση στις καθυστερήσεις στην παραγωγή που προκάλεσε η πανδημία. «Το στήσιμο της σκηνής δεν ήταν σωστό. Ήταν πολύ αποκομμένη από εμένα και την μπάντα μου και δεν είχε οικειότητα. Και ίσως προσπάθησα πολύ σκληρά να δώσω αυτά τα πράγματα σε ένα τόσο ελεγχόμενο περιβάλλον», εξήγησε.
 
Για τους πρώτους μήνες μετά την ανακοίνωση, η Adele δήλωσε ότι η ζωή της ήταν «πραγματικά, πραγματικά δύσκολη» επειδή «ντρεπόταν». Στη συνέχεια όμως η αυτοπεποίθησή της αυξήθηκε γιατί ένιωθε ότι η αναβολή των εμφανίσεών της ήταν «κάτι πολύ γενναίο που έπρεπε να κάνει». «Και δεν νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι θα έκαναν αυτό που έκανα εγώ. Είμαι πολύ υπερήφανη για τον εαυτό μου που επέμεινα στις καλλιτεχνικές ανάγκες μου», τόνισε.
 
Αυτό σήμαινε ουσιαστικά ότι έπρεπε να βάλει φρένο στην προώθηση του άλμπουμ της «30», καθώς φοβόταν ότι αν συνέχιζε να ασχολείται με τα μέσα ενημέρωσης και αν έδινε άλλες συναυλίες, θα φαινόταν ότι δεν την ενδιέφερε η ακύρωση. «Δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι δεν προσπαθούσα για το καλύτερο δυνατό», είπε, σημειώνοντας ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα ακυκλοφόρητο μουσικό βίντεο από το άλμπουμ «30» που δεν έχουμε δει ακόμα. «Και προσπάθησα».
Η αρχική σκηνή του Colosseum ήταν τεράστια, έχοντας σύμφωνα με πληροφορίες πλάτος 36 μέτρα και μία υδάτινη εγκατάσταση που «φαινόταν υπέροχη για μερικά τραγούδια και μετά δεν έκανε τίποτα». «Ήταν απλά εκεί».
Το «ELLE» περιγράφει ότι η Adele απογοητεύτηκε τόσο πολύ κατά τη διάρκεια μίας πρόβας το βράδυ πριν ανακοινώσει την ακύρωση των εμφανίσεών της, που πήγε στο τέλος της σκηνής των 1.450 τετραγωνικών μέτρων και κάθισε κατά τη διάρκεια του πρώτου τραγουδιού, τράβηξε το μικρόφωνό της και άρχισε να τραγουδάει a cappella στην άδεια ως επί το πλείστον αίθουσα των 4.300 θέσεων. Ακόμη και χωρίς ενισχυτή, είπε, «μπορούσαν να με ακούσουν στην κορυφή».
«Αυτό θα ήταν το καλύτερο μέρος του σόου», θυμήθηκε μιλώντας για την οικειότητα και την πρόθεσή της να εμφανίζεται σε ταπεινούς χώρους, παρότι στην καριέρα της έχει καταφέρει να γεμίσει γήπεδα και στάδια σε όλο τον κόσμο. «Για εμένα και για εσάς. Αυτό είναι που θέλω», πρόσθεσε ενώ φανταζόταν ένα μικρό κοινό μπροστά της. «Και τίποτα από αυτά δεν το έχει αυτό», τόνισε, αναφερόμενη στις λαμπερές σκηνές του Λας Βέγκας με όλα τα φαντασμαγορικά στοιχεία που θα περίμενε κανείς.Ήταν ένα σημείο καμπής για μία καλλιτέχνιδα που πάντα χάραζε τον δικό της δρόμο όσον αφορά την κυκλοφορία μουσικής, τις περιοδείες, την επαφή με τους θαυμαστές της και το σκοτάδι όταν δεν προωθεί νέα μουσική.
«Με εκείνη, όλα έχουν να κάνουν με την γνησιότητα», εξήγησε ο Jonathan Dickins, ο οποίος είναι μάνατζερ της Adele από τότε που η τραγουδίστρια ήταν 18 ετών. «Θα ήταν ψεύτικη απέναντι στους θαυμαστές της αν έβγαινε και έδινε μία συναυλία με την οποία δεν είναι ευχαριστημένη».
Το ενδιαφέρον της Adele για τις παραστάσεις της στο Λας Βέγκας αναθερμάνθηκε όταν ανέθεσε στη βρετανική αρχιτεκτονική εταιρεία Stufish τη διαμόρφωση της σκηνής για την εμφάνισή της στα BRIT Awards νωρίτερα φέτος, εμπνευσμένη από το θέμα του πάρτι των πέμπτων γενεθλίων του γιου της Angelo, το οποίο σχεδίασε η ίδια.
Η Adele περιέγραψε ότι πήγε σε ένα κατάστημα με είδη χειροτεχνίας και αγόρασε πολλές πούλιες τις οποίες κάρφωσε σε μια σανίδα για ένα αυτοσχέδιο φωτογραφικό θάλαμο, με το σκηνικό της Stufish να είναι τόσο εντυπωσιακό που προσέλαβε την εταιρεία για να δουλέψει στις ανασχεδιασμένες εμφανίσεις της στο Λας Βέγκας.
Η 34χρονη τραγουδίστρια πρόσθεσε ότι σχεδίασε το σκίτσο μίας «βαθμιδωτής σκηνής με πέτρα» που ελπίζει ότι θα κάνει τη «σκηνή που έχει μέγεθος γηπέδου να μοιάζει μικρή».
 
«Θέλω να αφηγηθώ την ιστορία από την αρχή της καριέρας μου μέχρι σήμερα. Δεν θα αποκαλύψω πολλά, αλλά η παράσταση μεγαλώνει», είπε για τη νέα σκηνή που διαμορφώθηκε με βάση το σκίτσο της. «Η παράσταση μεγαλώνει. Όλα έχουν σχέση με τη μουσική και είναι πραγματικά, πραγματικά νοσταλγικό. Θα είναι πολύ όμορφο».
Οι εμφανίσεις της Adele στο Colosseum at Caesars Palace του Λας Βέγκας θα ξεκινήσουν τελικά στις 18 Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 25 Μαρτίου του 2023.

Leave a Comment