Η Minos EMI, Universal Music Company, η μεγαλύτερη δισκογραφική εταιρία της χώρας, μονοπώλησε τα ετήσια IFPI Charts της χρονιάς που μας πέρασε τόσο στο διεθνές όσο και στο ελληνικό ρεπερτόριο, κυριαρχώντας έτσι στην ελληνική αγορά.
Πιο συγκεκριμένα στα ψηφιακά year-end charts, η Minos EMI / Universal βρέθηκε στην κορυφή του market share και στο διεθνές και στο ελληνικό ρεπερτόριο με 39,67% και 39,45% αντίστοιχα.Ακόμα, την κορυφή του ετήσιου IFPI Top200 Airplay Chart by Mediainspector (Combined & Greek) κατέκτησε η Αναστασία με το ντεμπούτο single της «Αμαρτίες», ξεπερνώντας σε ραδιοφωνικές μεταδόσεις κατά πολύ τον ανταγωνισμό τόσο στο ελληνικό όσο και στο διεθνές ρεπερτόριο.
Πιο συγκεκριμένα στα ψηφιακά year-end charts, η Minos EMI / Universal βρέθηκε στην κορυφή του market share και στο διεθνές και στο ελληνικό ρεπερτόριο με 39,67% και 39,45% αντίστοιχα.Ακόμα, την κορυφή του ετήσιου IFPI Top200 Airplay Chart by Mediainspector (Combined & Greek) κατέκτησε η Αναστασία με το ντεμπούτο single της «Αμαρτίες», ξεπερνώντας σε ραδιοφωνικές μεταδόσεις κατά πολύ τον ανταγωνισμό τόσο στο ελληνικό όσο και στο διεθνές ρεπερτόριο.
Τέλος, για το 2022 κορυφαίο σε φυσικές πωλήσεις ελληνικό album της χρονιάς αναδείχθηκε το “Τι Να Λέμε Τώρα” – η μουσική συνάντηση της Ελεωνόρας Ζουγανέλη με τον Σταμάτη Κραουνάκη.Από πλευράς market share, η Minos EMI / Universal κατέκτησε την 1η θέση με το 59,74% του Annual Top100 Physical Sales Chart 2022.