Η Ariana Grande προσκαλεί το κοινό σε μία εξωπραγματική εμπειρία με όχημα το ονειρικό άρωμα «R.E.M.».
Το πολυαναμενόμενο άρωμα δίνει συνέχεια στη συνεργασία της pop star με τη LUXE Brands και είναι διαθέσιμο αποκλειστικά μέσω του Ulta.com. Το «R.E.M.» θα φτάσει στα καταστήματα της αμερικανικής αλυσίδας «Ulta Beauty» στις 6 Σεπτεμβρίου. Η Ariana Grande έχει σημειώσει πρωτοφανή παγκόσμια επιτυχία στο χώρο των αρωμάτων, με τις πωλήσεις που έχουν καταγράψει όλα τα αρώματά της μέχρι σήμερα να ξεπερνούν τα 500 εκατομμύρια δολάρια. Στο βραβευμένο franchise της τραγουδίστριας συγκαταλέγεται το άρωμα «Thank U, Next» που απέσπασε το 2019 υποψηφιότητες για το «Άρωμα της Χρονιάς», την «Καμπάνια της Χρονιάς» και την «Επιλογή των Καταναλωτών», αλλά και το «Cloud» που κέρδισε το βραβείο για το «Άρωμα της Χρονιάς». «Η συνεχής επιτυχία και η εξαιρετική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου αρωμάτων της Ariana αποτελεί απόδειξη της σχέσης της με τους θαυμαστές της και του πάθους και της αληθινής συμμετοχής που έχει με τη μάρκα της», λέει ο Tony Bajaj, Διευθύνων Σύμβουλος της LUXE Brands. «Έχουμε την τιμή να συνεργαζόμαστε ξανά με έναν τόσο πρωτοποριακό καλλιτέχνη και προσβλέπουμε στη συνέχιση της επιτυχίας με το λανσάρισμα του “R.E.M.”», προσθέτει. Η Ariana Grande σχολιάζει: «Το άρωμα του “R.E.M.” έγινε γρήγορα το αγαπημένο μου. Τόσο πολύ που το ονόμασα από ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια και το συνέδεσα με έναν από τους αγαπημένους μου visual κόσμους, που είναι αυτός ο κόσμος των ’60s, mod (σ.σ. υποκουλτούρα της εποχής), διάστημα, όνειρο». «Μακάρι να μπορούσα να ζήσω σε αυτόν τον κόσμο για πάντα και να φοράω αυτό το άρωμα όσο βρίσκομαι εκεί και να εξαπολύεται από το διαστημόπλοιό μου όλη την ώρα για να καταπολεμήσει τυχόν κακά vibes», συνεχίζει. «Αυτό το άρωμα μοιάζει πιο ζεστό, πιο σέξι, περισσότερο εξελιγμένο και κάπως πιο ισορροπημένο από τα άλλα, αλλά το μυστικό συστατικό που του δίνει αυτή τη γλυκύτητα και το συνδέει με την υπόλοιπη οικογένεια είναι η καραμέλα!», εξηγεί η Ariana Grande. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη και ελπίζω να το αγαπήσουν όλοι όσο κι εγώ», σημειώνει. LUXE – Ariana Grande – R.E.M. «Η Ariana είναι η οραματίστρια πίσω από τον animated, φανταστικό κόσμο του “R.E.M.” και έχει συνεργαστεί με τον βραβευμένο σχεδιαστή Joshua English για το σχεδιασμό των φιαλών, τον υποψήφιο για Όσκαρ σκηνοθέτη Olivier Lescot και τον εικονογράφο Cheyne Gallarde για τη δημιουργία του σύμπαντος του “R.E.M.”», περιγράφει η Noreen Dodge, Διευθύντρια Marketing της LUXE Brands. «Η Ariana μεταμορφώνεται σε μία δυναμική, θηλυκή ηρωίδα που αγωνίζεται για να σώσει τον κόσμο και προσκαλεί τους θαυμαστές της να συμμετάσχουν στο ταξίδι», συμπληρώνει. Το «R.E.M.» συνοδεύεται από μια πρωτοποριακή καμπάνια για την κατηγορία του, με την Ariana Grande και τα κατοικίδιά της Toulouse και Piggy Smalls και άλλους εκλεκτούς καλεσμένους να κατακτούν τον γαλαξία. «Είμαι ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με έναν καλλιτέχνη τόσο ταλαντούχο όσο η Ariana Grande σε αυτό το animated αφιέρωμα στη sci-fi από τη δεκαετία του ’70 έως σήμερα. Εμπνέομαι από την επιστημονική φαντασία στο έργο μου και χαίρομαι που έχω την ευκαιρία να αξιοποιήσω την πλούσια εικονογραφία της για να φέρω στη ζωή την ακαταμάχητη pop της Ariana», λέει ο Olivier Lescot. Το όμορφα κατασκευασμένο «R.E.M.» αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Firmenich και επεκτείνει το σύμπαν αρωμάτων της Ariana Grande. Μια δημιουργία που σας προσελκύει με ένα φιλόξενο μείγμα από αχλάδι, σύκο και ζεστή, αλατισμένη καραμέλα. Η εσάνς από λεβάντα, οι μεθυστικοί μόσχοι, οι σπόροι Τόνκα και το σανταλόξυλο δημιουργούν το τέλειο μονοπάτι σε αυτό το αξέχαστο ταξίδι.