Το «Blinding Lights» του The Weeknd ήταν το τραγούδι που μεταδόθηκε περισσότερες φορές στα ελληνικά ραδιόφωνα για τη χρονιά που έφυγε.
Σύμφωνα με το official airplay chart της IFPI, to «Blinding Lights» βρέθηκε στο Νο1 της λίστας.Πρόκειται για ένα up-tempo electropop τραγούδι με έντονα στοιχεία από τη μοναδική εποχή των ‘80s, που αναφέρεται στη δύναμη της αγάπης και την επίδραση που μπορεί να έχει, φωτίζοντας τις ζωές μας.Το τραγούδι ακούγεται σε διαφήμιση της Mercedes-Benz για το ηλεκτρικό μοντέλο της EQC, στην οποία πρωταγωνιστεί o The Weeknd.Την παραγωγή του τραγουδιού είχε ο ίδιος ο The Weeknd μαζί με τον Max Martin και τον Oscar Holter.
[youtube url=”https://youtu.be/4NRXx6U8ABQ”]