Με μία ανάρτησή της στο Instagram, η Έλενα Μακρή Λυμπέρη μας «ταξιδεύει» πίσω στο παρελθόν, στις αρχές της δεκαετίας του ‘60, όταν είναι ακόμη μαθήτρια δημοτικού η Χάρις Αλεξίου και φωτογραφίζεται να τραγουδά πάνω στην καρέκλα, μπροστά στον πίνακα.
«Το μικρό κορίτσι που τραγουδάει πάνω στην καρέκλα του δημοτικού σχολείου στο Βραχάτι σε μια σχολική εκδήλωση στις αρχές της δεκαετίας του ‘60, έμελλε να γίνει η τραγουδίστρια με τις περισσότερες πωλήσεις δίσκων στην Ελλάδα» εξηγεί στη δημοσίευσή της.«Ξεκινώντας από το 1970 η Χάρις Αλεξίου κυκλοφόρησε περισσότερους από 30 προσωπικούς δίσκους και συνεργάστηκε με όλους τους μεγάλους συνθέτες της Ελληνικής μουσικής. Η φωνή της ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας και αγαπήθηκε από τη Γαλλία και το Ισραήλ μέχρι και στην Ιαπωνία.Την περασμένη χρονιά ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει τις ζωντανές εμφανίσεις καθώς όπως συγκινητικά είπε, “Η φωνή μου δεν με ακούει πια”. Ο Μάνος Χατζιδάκις είχε δηλώσει για εκείνη: “Η Αλεξίου είναι πολύ μεγάλη καλλιτέχνις και οπωσδήποτε είχε τη θέση της σ’ αυτό το χώρο. Μου θυμίζει την Μπάρμπρα Στρέιζαντ, δεν είναι ντόπια υπόθεση”».
«Το μικρό κορίτσι που τραγουδάει πάνω στην καρέκλα του δημοτικού σχολείου στο Βραχάτι σε μια σχολική εκδήλωση στις αρχές της δεκαετίας του ‘60, έμελλε να γίνει η τραγουδίστρια με τις περισσότερες πωλήσεις δίσκων στην Ελλάδα» εξηγεί στη δημοσίευσή της.«Ξεκινώντας από το 1970 η Χάρις Αλεξίου κυκλοφόρησε περισσότερους από 30 προσωπικούς δίσκους και συνεργάστηκε με όλους τους μεγάλους συνθέτες της Ελληνικής μουσικής. Η φωνή της ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας και αγαπήθηκε από τη Γαλλία και το Ισραήλ μέχρι και στην Ιαπωνία.Την περασμένη χρονιά ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει τις ζωντανές εμφανίσεις καθώς όπως συγκινητικά είπε, “Η φωνή μου δεν με ακούει πια”. Ο Μάνος Χατζιδάκις είχε δηλώσει για εκείνη: “Η Αλεξίου είναι πολύ μεγάλη καλλιτέχνις και οπωσδήποτε είχε τη θέση της σ’ αυτό το χώρο. Μου θυμίζει την Μπάρμπρα Στρέιζαντ, δεν είναι ντόπια υπόθεση”».