Ο Νίκος Καρβέλας έγινε πατέρας για τρίτη φορά. Η σύντροφός του Έλενα Φερεντίνου έφερε στον κόσμο το πρώτο τους παιδί.
Συγκεκριμένα, ο γνωστός μουσικοσυνθέτης έγινε πατέρας για 3η φορά, στα 70 του χρόνια. Η 32χρονη τραγουδίστρια γέννησε σε γνωστή ιδιωτική κλινική των βορείων προαστίων.Ο Νίκος Καρβέλας έχει αποκτήσει την κόρη του Σοφία από τον γάμο του με την Άννα Βίσση και τον γιο του Ανδρέα από τον γάμο του με την Αννίτα Πάνια. Η κόρη του Σοφία τον έχει κάνει και παππού καθώς του έχει χαρίσει δύο εγγόνια.
 
Ποια είναι η σύντροφος του Νίκου Καρβέλα
 
Η Έλενα Φερεντίνου είναι τραγουδίστρια και ανήκει στην Panik Records. Συνεργάστηκαν επαγγελματικά με τον μουσικοσυνθέτη το 2019, όταν της έγραψε τη μουσική και τους στίχους στο τραγούδι «Δεν Πάει Καλά Το Παιδί», όπου περιγράφεται η εξομολόγηση μιας γυναίκας προς το σύντροφό της, η οποία παραδέχεται ότι τον έχει απατήσει.
Η πρώτη δημόσια έξοδός του ζευγαριού είχε γίνει το 2019, στο κέντρο όπου τραγουδούσε η Άννα Βίσση. Τον Ιούλιο τραγούδησε στο Θέατρο Άλσος, στην παρουσίαση του βιβλίου του Γιώργου Λιάνη, ενώ τον περασμένο Αύγουστο και ενώ ήταν στις αρχές της εγκυμοσύνης της, η Έλενα Φερεντίνου τραγούδησε με τον Μπάμπη Στόκα.
 
Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τη σχέση του Νίκου Καρβέλα και της Έλενας Φερεντίνου
 
Δύο χρόνια πριν. Δεκέμβριος. Στην παγωνιά της νύχτας απλός κόσμος και καθαρόαιμοι φαν της Απόλυτης Ελληνίδας σταρ. Στην είσοδο του «Hotel Ερμού» επικρατεί το αδιαχώρητο. Σαββατόβραδο, λίγο πριν από τις γιορτές και προ πανικού του κορωνοϊού. Στη διασταύρωση των οδών Πειραιώς και Ερμού συνωστίζονται χουχουλιάζοντας σε «ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη» από εναλλασσόμενα φορτία μελωδιών, ρυθμών, σουξέ, στυλ και νοσταλγικές ριπές ρευμάτων περασμένων δεκαετιών. Τρομπέτα, τρομπόνι, βιολί, ακορντεόν, πιάνο, αρμόνιο, κιθάρα και φυσικά το μπουζούκι της πολυάριθμης ορχήστρας ντύνουν τη ζωντανή, πλήρους θεατρικότητας ερμηνεία της Αννας Βίσση στη σκηνή. «Αγάπη υπερβολική», «Εμείς», «Βρε κουτό», «Ο τελευταίος χορός», «Εκατομμύρια», «Δώδεκα» -κι ας κοντεύουν 4 τα χαράματα- με το παρασυρμένο πλήθος να άδει ανεξάντλητο εν χορώ το ρεφρέν «Τι να πεις και τι να πω;». Ανάμεσα στο κοινό μια ξεχωριστή φιγούρα, πασίγνωστη «μούρη», δεν χρειάζεται τη μουσική γέφυρα της «αμηχανίας» για να υπογραμμίσει ότι οι περισσότερες ελαφρολαϊκές επιτυχίες που ακούγονται είναι δικές του. Απλώς με την παρουσία του σαν να υπενθυμίζει ότι «το μεγαλύτερο σουξέ της εποχής το γράψαμε, αγάπη μου, εμείς».Στα 69 του, ο Νίκος Καρβέλας, ψηλός, ευθυτενής, ανέμελος με ξασμένα μακριά χιονάτα μαλλιά, σαν από νήματα οικιακής σφουγγαρίστρας, βαμμένα με μαύρο βερνίκι νύχια των χεριών, δαχτυλίδια, ξεφτισμένο τζιν, σταράκια sneakers και απορροφητικά χρωματιστά γυαλιά Eyepetizer, απολαμβάνει κουλαριστός το σόου της πρώην, πρώτης συζύγου του. Δεν φοράει τα σκουλαρίκια- κρίκους της ορμητικής νεότητας και καλύπτει κάτω από ένα μαύρο μακρυμάνικο μακό τα τατουάζ της αενάως ανήσυχης ωριμότητας στα μπράτσα. Με αυτά αγκαλιάζει διακριτικά μια 29χρονη με ταιριαστή ενδυματολογική αμφίεση. Σιγοψιθυρίζουν «ο έρωτας, μωρό μου, είναι ψυχεδέλεια», καθώς η συναισθηματική τους έλξη είναι ολοφάνερη στην πρώτη τους δημόσια εμφάνιση. Είναι ζευγάρι και δεν κρύβουν τον έρωτά τους.
 
 
 
Η συστολή, άλλωστε, δεν συγκαταλεγόταν ποτέ στα συμπεριφορικά ατού του ακομπλεξάριστου και με εκρηκτικό ταμπεραμέντο μουσικοσυνθέτη. Σιγά μην αποτελέσει, τώρα, τροχοπέδη ανασφάλειας στην παρούσα σχέση του μια ηλικιακή διαφορά 40 χρόνων. Εχει πια ξεπεράσει τις τέσσερις δεκαετίες από τότε που μανιφεστάριζε σε rock ’n’ roll ύφος αλά Τζέρι Λι Λιούις «Η Τρίτη Ηλικία είναι μεγάλη αδικία». Με την εμπειρία της καλλιτεχνικής διαχρονικότητάς του, όμως, έχει πλέον υπερβεί την ανάγκη επικαιροποίησης του συγκεκριμένου στίχου. Πόσο μάλλον όταν στο πλευρό του η κομψή σύντροφός του ακτινοβολεί ζωντάνια.
Λίγες μόλις ημέρες πριν έχει λανσάρει με την υπέροχη φωνή της το τραγούδι «Δεν πάει καλά το παιδί» σε μουσική και στίχους του ίδιου.
 
Ονομάζεται Ελενα Φερεντίνου και είναι γεννημένη στη Φλώρινα, με απώτερη ηπειρώτικη σαρακατσάνικη καταγωγή της από την ορεινή Σκλίβανη Ιωαννίνων. Κόρη του τραγουδιστή Φαίδωνα Φερεντίνου και εξαδέλφη του τηλεπαρουσιαστή Χρήστου Φερεντινου, έχει συμμετάσχει σε μουσικές σκηνές και φεστιβάλ. Τον Αύγουστο του 2019 ξεχωρίζει για τις εξαιρετικές ερμηνείες με τη διακριτή φωνητική της χροιά στο αφιέρωμα «95 χρόνια Μίκης Θεοδωράκης», στο πλαίσιο των Πρέσπειων 2019. Αποσπά ενθουσιώδες χειροκρότημα από συντοπίτες και επισκέπτες της μουσικής εκδήλωσης τραγουδώντας μαζί με την Πάολα και τον Βασίλη Λέκκα.
 
Οι γερόλυκοι και πελαργός
 
Εκείνο, πάντως, το χειμωνιάτικο βράδυ στο μουσικό στέκι της Απόλυτης, η νεαρή αοιδός αρμενίζει μελωδικά σε πελάγη ευτυχίας. Το ίδιο ανεπιτήδευτα ικανοποιημένος, ο συνθέτης ατενίζει την παράσταση με ονειροπόλο βλέμμα που τονίζεται από το ελαφρύ ρίμελ στα μάτια του, που τον κάνει να φέρνει φυσιογνωμικά στον Αλις Κούπερ. Σχεδόν συνομήλικος με τον θρυλικό ρόκερ από το Ντιτρόιτ και με παρόμοια ακατέργαστη μακριά κώμη -μόνο που αυτός τη βάφει κάρβουνο- ο Ελληνας συνθέτης δεν γνώριζε, τότε, ότι ο Αμερικανός θα κυκλοφορούσε τη μεθεπόμενη χρονιά ένα άλμπουμ που περιλαμβάνει νανουρίσματα για βρέφη. Στο ίδιο διάστημα ο Νίκος Καρβέλας σε ρυθμό «Αντε και αντίο, θα σε δω στο πλοίο» είναι μίλια μπροστά από τον «νονό του shock rock». Πιο άμεσος και συνάμα πολύ πιο πρακτικός, δεν αναζητά νότες για να στολίσει γλυκοχαδιάρικα άσματα για μωρά. Μάλλον ψάχνει πάνες, κούνιες, καροτσάκια και κουδουνίστρες, καθώς ο έρωτάς του με την Ελενα ολοκληρώνεται με τον ερχομό του δικού τους βρέφους.
 
Η δική του ευτυχία, εν προκειμένω, μάλλον υπερβαίνει το «Ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος πάνω στη γη», που τραγουδούσε το μακρινό 1997 και προσεγγίζει το «Είναι το κάτι που μένει». Η πραγμάτωσή της χαράς του συνδέεται με τη «μαγεία» σχεδόν να γίνει, ενώ είναι ήδη παππούς, για άλλη μία φορά γονιός. Πρώτη στη σειρά των παιδιών του η 38χρονη Σοφία, καρπός του γάμου του με την Αννα Βίσση, η οποία με τον σύζυγό της Θανάση Πανουργιά τού έχουν χαρίσει δύο εγγονάκια, τον Νίκο και τον Νέστορα. Ακολουθεί ο 13χρονος γιος του Ανδρέας από τον γάμο του με την Αννίτα Πάνια. Και τώρα εν αναμονή μπαμπάς για τρίτη φορά. Στα 71 του. Τίποτε, όμως, το συνταρακτικό. Και ο γερόλυκος Μικ Τζάγκερ έγινε για όγδοη φορά πατέρας στα 73 του, παρομοίως στα 69 του απέκτησε δίδυμα και ο Ρον Γουντ, αμφότεροι μέλη των Rolling Stones. Πράγμα που επιβεβαιώνει αναζωογονητικά ότι «πέτρα που κυλά ποτέ δεν χορταριάζει». Γνωμικό που έχει κάνει πράξη στη ζωή του ο Νίκος Καρβέλας.
 
Από τη «σέξι θεία Λόλα» στη «Μάλα»
 
Εχουν περάσει χρόνια, περίπου μισός αιώνας, από τότε που ο νεαρός Πειραιώτης με καταγωγή από την Ασέα Αρκαδίας έτρεχε στα ωδεία και στα φοιτητικά αμφιθέατρα της Νομικής, ενώ παράλληλα συνέθετε και τραγουδούσε ως Nick Carr αγγλόφωνα κομμάτια. Ηταν η εποχή που συμμετείχε στο συγκρότημα The Flow ενώ αργότερα έπαιζε πλήκτρα στους Sharp Ties. Eκτοτε αποτυπώθηκαν χιλιάδες νότες στο πεντάγραμμο. Ως ταλαντούχος συνθέτης κατάφερε μέσα στις δύο επόμενες δεκαετίες, γνωρίζοντας πολύ καλά τους κανόνες του εμπορικού τραγουδιού, να γράψει τα πιο γνωστά σουξέ της ελληνόφωνης mainstream δισκογραφίας. Χωρίς να βάλει σύνορα στο μουσικό του ρεπερτόριο και να το τυποποιήσει με κλισέ.
 
Δίχως, κυρίως να αφήσει στην άκρη την έμπνευση, το πάθος, τα όνειρα και την τρέλα που κουβαλούσε είτε γράφοντας το διαχρονικό «Σώσε με» της Ρίτας Σακελλαρίου, είτε τα «Κόκκινα χείλη» της πρώτης ελληνικής ροκ όπερας «Δαίμονες», είτε ακόμη το «Βας, Βας ο Παρασκευάς». Από τον «Κοντό με τη γραβάτα» και τα «Μακαρόνια με κιμά» («Ελα μου») ως τους ανέμελους εφηβικούς παιάνες «Καλοκαιρινές διακοπές» και «Σέξι θεία Λόλα» και από εκεί στα μιούζικαλ «Μάλα» και στις «Καμπάνες του Edelweiss», ο Καρβέλας παραμένει ένας κατά τον δικό του τρόπο ανατρεπτικός δημιουργός στην τέχνη και τη ζωή. Και άλλοι, ας πούμε, γεννημένοι στα Ταμπούρια του Πειραιά μπορεί να είναι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού, αλλά ο ίδιος είναι ο μόνος από την παλιά γειτονιά του που έχει γράψει ύμνο στην πράσινη ομάδα του με τίτλο «Τριφυλλάρα 2001». Και σίγουρα ο μοναδικός του οποίου οι αναρίθμητοι χρυσοί και πλατινένιοι δίσκοι υπολογίζεται ότι έχουν μοσχοπουλήσει 6 εκατομμύρια τεμάχια.
 
Τα περισσότερα από τη συνεργασία του με την Αννα Βίσση. Η επιτυχία βεβαία έχει το τίμημά της. Από φθόνο των ανταγωνιστών του ή εξαιτίας της ιδιοσυγκρασίας του, μπορεί και τα δύο ταυτόχρονα, κατηγορήθηκε αλλεπάλληλα επειδή δεν ήθελε ή δεν ήξερε να χάνει σε οποιαδήποτε αναμέτρηση. Τον είπαν κατά καιρούς καλαμοκαβαλημένο, ψωνισμένο, ξιπασμένο, γκαζωμένο, αλανιάρη, σεξιστή, πομπώδη, φανφαρόνο, τραμπούκο, αφοριστικό, επιθετικό, υπερεκτιμημένο. Ο οποίος γύρευε τώρα γιατί δεν μπαίνει σε αεροπλάνα που νομίμως μεν αλλά οπωσδήποτε («τι τρέχει άραγε;») οπλοφορεί, που γελοιοποιεί («πόσο πια κυνικός;») με σαχλά φαρσοτραγουδάκια ταλαίπωρα άτομα στα «Παρατράγουδα», την εκπομπή της δεύτερης συζύγου του. Τέτοια.
 
Σόου και καπρίτσια
 
Στην πραγματικότητα έπαιξε το παιχνίδι της έπαρσης σε τηλεσόου, πετώντας την τσίχλα που μασούσε σε μια «άμοιρη» ή, καλύτερα, αμέριμνη διαγωνιζόμενη στο ριάλιτι «Star Academy». Ντύθηκε με το κοστούμι του ναρκισσισμού, λες και ήταν ο Βέρντι, στις όπερές του, επιτιμώντας έναν υπουργό Πολιτισμού επειδή δεν του έσφιξε το χέρι συγχαίροντάς τον για το αριστούργημά του. Φόρεσε προκλητικά το κράνος της περιφρόνησης απέναντι στις Αρχές οδηγώντας με μεγάλη ταχύτητα σαν πιλότος της F1 στο κόκπιτ πολυτελούς τζιπ με φιμέ τζάμια επί της λεωφόρου Βάρης. Ξεδίπλωσε το φουλάρι ενός εκνευριστικά εγωιστικού χαρακτήρα, όταν οργισμένος προπηλάκισε τον τενόρο Μάριο Φραγκούλη επειδή αυτός «τόλμησε» να αποχωρήσει την ώρα που ο ίδιος τραγουδούσε επί σκηνής. Και ακόμη έγινε φραστικά μαλλιά κουβάρια και με τον Λάκη Λαζόπουλο, αλλά αυτό δεν ήταν κόντρα – μάλλον σε στιγμιαία φιλοφρόνηση έφερνε.
 
Αν μετρήσει κανείς όλα αυτά τα ειδεχθή παραπτώματά του και τα μεταφέρει σε ανθρώπους που έχουν ζήσει από κοντά τον Καρβέλα, θα του απαντήσουν με το τραγούδι του «Τώρα πλάκα μου κάνεις ή σοβαρολογείς;». Οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι ο τραγουδοποιός έχει τη λόξα να γουστάρει τις πλάκες, καμιά φορά χοντροκομμένες στο στυλ της νεανικής παρέας του στο Παλαιό Φάληρο, αλλά δεν είναι στο ελάχιστο σνομπ ή αλαζονικός. Παρά τα εκάστοτε καλλιτεχνικά κολλήματα και την αθυροστομία του, ομολογούν πως είναι ένας γνήσια ντόμπρος και προπαντός νηφάλιος άνθρωπος που δεν έχει δοκιμάσει ποτέ ναρκωτικά και δεν πίνει ούτε μια σταγόνα αλκοόλ. Η αλήθεια είναι πως, αν και τον ανεβοκατεβάζουν «εκκεντρικό», «αιρετικό» ή, τέλος πάντων, «ιδιόρρυθμο», πολύ σπάνια ένας τύπος με αυτές τις αποδιδόμενες ιδιότητες θα προσερχόταν ως γαμπρός στα σκαλιά της εκκλησίας για να παντρευτεί με συμβατικά πατροπαράδοτη γαμήλια τελετή την αγαπημένη του. Και μάλιστα δύο φορές – έως τώρα. Πραγματικό επίτευγμα για έναν αξιόπιστο καλλιτέχνη που η είσοδός του στην εγχώρια δισκογραφία εγκαινιάστηκε πριν από 36 χρόνια, το 1985, με το προσωπικό του άλμπουμ με τον αδέσμευτο τίτλο «Δεν παντρεύομαι» – εγώ δε σοβαρεύομαι και δε νοικοκυρεύομαι.
 
karvelas_in__4_
 
Ο γάμος με την Αννα
 
Προηγουμένως, όμως, τον Μάιο του 1983, η Αννα Βίσση και ο Νίκος Καρβέλας παντρεύονταν με κουμπάρο τον τότε πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Σπύρο Κυπριανού. Εμφανίστηκαν στο εκκλησάκι της Αγίας Φιλοθέης με όλα τα τυπικά, συμβολικά αξεσουάρ που απαιτεί η τέλεση του μυστηρίου. Εκείνη, ήδη έγκυος στην κόρη τους Σοφία, φορούσε λευκό νυφικό, εκείνος κάτασπρο, τύπου γαλατά, λευκό σταυρωτό κοστούμι με μόνο twist την ασημοπράσινη γραβάτα του. Είχε προηγηθεί μια σχεδόν δεκαετής γνωριμία, όταν η ανερχόμενη τότε τραγουδίστρια είχε επισκεφθεί μαζί με τον πατέρα της το σπίτι τού πολλά υποσχόμενου συνθέτη στο Παλαιό Φάληρο για να της γράψει τραγούδια. Μετά από ένα μακροχρόνιο παιχνίδι έλξης – απώθησης συνοδευόμενο από φλερτ, χαριεντισμούς, μελαγχολίες και εξάρσεις, προσμονές και αναμονές λόγω των εκατέρωθεν σχέσεών τους, οι δυο τους θα ζήσουν έναν θυελλώδη έρωτα. Και αφού ξεπέρασαν αμοιβαία τις αμφιβολίες τους για το αν θα μπορούσαν να σφυρηλατήσουν ένα ανθεκτικό κράμα συμβίωσης, φόρεσαν τα στέφανα. Τα χρόνια που ακολούθησαν τον γάμο τους παγιώθηκαν και απογειώθηκαν ως καλλιτεχνικό ζευγάρι σφραγίζοντας σχεδόν πριγκιπικά την ελληνική δισκογραφία με την υπερεπιτυχημένη συνεργασία τους. Το 1992 το ζευγάρι έβαλε τέλος στην έγγαμη συμβίωσή του.
 
Συνέχισαν ωστόσο να μένουν στο ίδιο σπίτι, να μοιράζονται αμοιβαία την τρυφερότητά τους και να συνεργάζονται άψογα επαγγελματικά. Δεν σβήνεται μονοκοντυλιά μια ζωή απόλυτης συνάφειας στον έρωτα, στο τραγούδι, στην καριέρα και την επιτυχία. Εξάλλου ο δημοφιλής συνθέτης ανέκαθεν εκδήλωνε τα συναισθήματα του λειτουργώντας στις σχέσεις του ως μέντορας, με ευρεία έννοια του όρου, και με τρόπο που δεν διατάρασσε τις προσωπικές τους ισορροπίες. Οι δυο τους χώρισαν μετά την έντιμη από κοινού εξήγηση ανάμεσά τους και παραδοχή ότι έκλεισε ο κύκλος της ερωτικής τους χημείας. Ηταν θέμα αρχής τουλάχιστον για τον «δύσκολο» Καρβέλα να μην ξεχειλώνει ό,τι έχει πια σουρώσει. Και χωρίς καβγάδες, δράματα και ρήξεις προχώρησαν και οι δύο στην προσωπική τους ζωή. Παρ’ όλα αυτά, ο υποτιθέμενα αντικοινωνικός συνθέτης υπήρξε και παραμένει ευαίσθητος και τρυφερός πατέρας. Ενας κουλ και προστατευτικός μπαμπάς που προτείνει ως παράδειγμα στα παιδιά του μάλλον τη συμβουλή του παρά την ατομική του υπόσταση. Εξάλλου και ο ίδιος, παρά τα ατίθασα νιάτα του, υπήρξε ένας γιος που σεβόταν τους γονείς του, την Αγγελική και τον Λευτέρη Καρβέλα.
 
karvelas_in__3_
 
Το στεφάνι με την Αννίτα
 
Μετά την Αννα ο ίδιος θα συνάψει δεσμό με τη Ζέτα Δούκα, που ξεκίνησε την καριέρα της ως ηθοποιός συμμετέχοντας στο μιούζικαλ του σύνθετη «Μάλα», στο οποίο πρωταγωνιστούσε η Βίσση. Το 2005 ο μουσικοσυνθέτης ανέβασε το θεατρικό του έργο «Bryan» -το πρώτο του χωρίς λιμπρέτο αλλά μόνο με πρόζα- με πρωταγωνίστρια την τότε σύντροφό του. Η σχέση τους, όμως, δεν έμελλε να μακροημερεύσει. Την επόμενη χρονιά το 2006, ξεκίνησε ο δεσμός του με την Αννίτα Πάνια. Στα 36 της, γυναίκα ροκ, ακομπλεξάριστη, με τσαγανό και καψούρα με το επαγγελματικό είδος που υπηρετεί, η τηλεπαρουσιάστρια συνδέθηκε με τον Καρβέλα ερωτικά και ψυχοπνευματικά. Γέννημα θρέμμα των Εξαρχείων, με τα γαλλικά της και τα ποιήματά της ζύμωσε στην κοινή ζωή τους μια πειραματική καλλιτεχνική κουλτούρα στο παρακινδυνευμένο έδαφος ενός δήθεν τηλεοπτικού αντισυστημισμού.
 
Αποτέλεσμα, από τον σφυγμό της μουσικής φλέβας του Καρβέλα να ξεπηδήσουν κοροϊδευτικοί αντικατοπτρισμοί με τραγούδια αισθητικής και ποιότητας του τύπου «Ντου από παντού», «Ο εραστής σου» κ.λπ. που ερμήνευαν γκαρίζοντας ή ψελλίζοντας περσόνες με ιδιαιτερότητες σαν τον Κάτμαν, τον Ταμπάκη, τη Μαλάμω, οι οποίες φιλοξενούνταν στις «εναλλακτικές» τηλεοπτικές εκπομπές της συζύγου του. Την Πρωτοχρονιά του 2008 το ζευγάρι έφερε στο κόσμο τον γιο του Ανδρέα και δυο χρόνια αργότερα επισημοποίησε τη σχέση του με γάμο. Στα τέλη του Απριλίου του 2010 έφτασαν μαζί στις 9 το βράδυ στο εκκλησάκι του «Politia Tennis Club». Εκείνος με απλό μαύρο κοστούμι και λευκά αθλητικά παπούτσια, εκείνη με ένα κατακόκκινο φόρεμα κρατώντας στα χέρια τον γιο τους. Κουμπάροι τους η παρουσιάστρια Ρούλα Κορομηλά και ο ιδιόκτητης του club Κώστας Δροσόπουλος. Στο γαμήλιο γλέντι που ακολούθησε -παρουσία της κόρης του συνθέτη Σοφίας και της μητέρας της Αννας Βίσση- και αφού οι νεόνυμφοι χόρεψαν τετ α τετ ένα ρομαντικό μπλουζ, μια σειρά επώνυμων τραγουδιστών αφιέρωσαν μερικά από τα δημοφιλή άσματα που έγραψε ο γαμπρός στο παντρεμένο πλέον ζευγάρι.
 
Ο Λευτέρης Πανταζής ερμήνευσε το «Ωραιότερο πλάσμα του κόσμου», η Αντζελα Δημητρίου το «Ποια θυσία;» και φυσικά η πρώτη σύζυγός του απέδωσε συγκινημένη ένα μελωδικό ποτ πουρί των μεγάλων επιτυχιών τους. Ο έγγαμος βίος του Νίκου και της Αννίτας θα λήξει το 2016, μετά από μια δεκαετία σχέσης, αλλά θα διατηρήσουν μια ζεστή, φιλική οικειότητα και για χάρη του γιου τους -ο οποίος περνά εναλλάξ τις διακοπές με τους γονείς του- αλλά και επειδή αμφότεροι ξορκίζουν τα ανυπόφορα στερεότυπα που συντροφεύουν ενίοτε με πικρίες τους διαζευγμένους. Στη συνέχεια ο Νίκος Καρβελας θα εμφανιστεί συντροφιά με την τραγουδίστρια Χριστίνα Αναγνωστοπούλου. Οι δυο τους απασχόλησαν για λίγο τα ιλουστρασιόν έντυπα κοινωνικής κριτικής και τα συναφή sites αλλά το ενδιαφέρον ξεθύμανε, όπως μάλλον και το σύντομο αμόρε τους.
 
Στον επόμενο τόνο με ανάμεικτες δόσεις έκπληξης και περιέργειας του κοινού, το ενδιαφέρον για την ερωτική ζωή του αναζωπυρώθηκε όταν ο φωτογραφικός φακός τον συνέλαβε πριν από δυο χρόνια σε ενσταντανέ μαζί με νεαρή τραγουδίστρια στη Θεσσαλονίκη. Ακολούθως εθεάθησαν να περπατάνε ανάλαφροι αγκαζέ με ασορτί κάζουαλ αμφίεση σε μεγάλο εμπορικό κέντρο του Αμαρουσίου, απολαμβάνοντας χαλαροί τις βιτρίνες. Το συνταίριασμά τους, όμως, ξεπερνούσε έκδηλα τις κοινές ενδυματολογικές προσεγγίσεις. Ολα αυτά, βέβαια, ανήκουν στα πρόσφατα κεφάλαια μιας ιστορίας που εξελίσσεται αρμονικά στη ζωή του με την Ελενα Φερεντίνου. Δεδομένου μάλιστα ότι στους δύο έως τώρα γάμους του προηγήθηκε η εγκυμοσύνη και η γέννηση των παιδιών του, πιθανόν η άφιξη του τρίτου παιδιού του να συνδυαστεί προσεχώς με την προοπτική της νόμιμης ένωσης με παπά και κουμπάρο του ίδιου με τη μητέρα του μωρού. Αλλωστε, όσο κι αν λένε ότι ο γάμος απλοποιεί τη ζωή και περιπλέκει την ημέρα, το τρίτο στεφάνι, σε οποιαδήποτε ηλικία, αποκαθιστά τη ροκ φαντασία σε βάρος των κλισέ μιας ανιαρής καθημερινότητας.

Leave a Comment